שימי דדון, מאילת הוא הצעיר שחוסל סמוך לקניון הזהב בראשל”צ

שימי דדון בן 29 הוא צעיר בן שנורה אתמול (רביעי) סמוך לקניון הזהב בראשון לציון על ידי אלמוני. כוחות מד”א שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה – אך מותו נקבע בזירה כעבור זמן קצר. עדי ראייה סיפרו שהיורה נמלט מהזירה על קטנוע לאחר שירה 4 יריות. וישנם גם עדויות שהמחסלים שדדו ממנו תיק.

עוד באותו נושא

דדון בן 29, ירושלמי במקור שעבר להתגורר באילת, היה מוכר למשטרה מתחום עבירות סמים ורק בימים האחרונים השתחרר  ממאסר של שנתיים אותו ריצה בעקבות הרשעה על עבירות סמים. קצין בכיר המקורב לחקירה אמר ל”כתב פלילי” לפי הממצאים בזירה ככל הנראה מדובר על רצח שתוכנן מראש, החקירה בראשיתה ואנו בודקים מספר כיוונים אני מקווה שגם נגיע לתוצאות ומעצרים כבר בימים הקרובים”

צילום: תיעוד מבצעי מד:א

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי אופנוע ועליו שני רוכבים התקרב לצעיר, שגם הוא היה רכוב  על אופנוע, ברחוב דוד סחרוב בעיר סמוך לכניסה לקניון. הרוכבים ירו בצעיר כמה יריות מטווח קצר – ולאחר וידוא ההריגה נמלטו מהמקום במהירות וטרם נעצרו.

חובשי מד”א שהגיעו לזירה דיווחו כי בשעה 16:17. צוותי מד”א שהוזעקו למקום ביצעו פעולות החייאה בקורבן, אך נאלצו לקבוע את מותו.
“הפצוע שכב על המדרכה בסמוך למרכז המסחרי כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות ירי בגופו”, סיפרו חובשי מד”א יעקב זדה ואלחנן רוט. “מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, עיסויים והנשמות, אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופה נאלצנו לקבוע את מותו”
.
לכתבה הבאה

אתר כתב פלילי מכבד את זכויות היוצרים ועושה מאמצים לאיתור בעלי הזכויות ביצירות הכלולות בכתבות. אם זיהית יצירה שאתה בעל הזכויות בה ואתה מעוניין להסירה מהכתבה, אנא פנה אלינו למייל: katav.plili@gmail.com