תיעוד מזירת החיסול בקניון הזהב בראשל”צ: 4 יריות ואז נמלט עם אופנוע

עוד באותו נושא

צעיר בן כ- 30 נורה היום (רביעי) סמוך לקניון הזהב בראשון לציון על ידי אלמוני. כוחות מד”א שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה – אך מותו נקבע בזירה כעבור זמן קצר. עדי ראייה סיפרו שהיורה נמלט מהזירה על קטנוע לאחר שירה 4 יריות.

מחקירה ראשןנית של המשטרה עולה כי אופנוע ועליו שני רוכבים התקרב לצעיר, שגם הוא היה רכוב  על אופנוע, ברחוב דוד סחרוב בעיר סמוך לכניסה לקניון. הרוכבים ירו בצעיר כמה יריות מטווח קצר – ולאחר וידוא ההריגה נמלטו מהמקום במהירות וטרם נעצרו.
הקורבן, תושב אילת, מוכר למשטרה מתחום עבירות סמים שרק בימים האחרונים השתחרר  ממאסר.
חובשי מד”א שהגיעו לזירה דיווחו כי בשעה 16:17. צוותי מד”א שהוזעקו למקום ביצעו פעולות החייאה בקורבן, אך נאלצו לקבוע את מותו. 
“הפצוע שכב על המדרכה בסמוך למרכז המסחרי כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות ירי בגופו”, סיפרו חובשי מד”א יעקב זדה ואלחנן רוט. “מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, עיסויים והנשמות, אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופה נאלצנו לקבוע את מותו”
.
לכתבה הבאה

אתר כתב פלילי מכבד את זכויות היוצרים ועושה מאמצים לאיתור בעלי הזכויות ביצירות הכלולות בכתבות. אם זיהית יצירה שאתה בעל הזכויות בה ואתה מעוניין להסירה מהכתבה, אנא פנה אלינו למייל: katav.plili@gmail.com